مملكة آميرآت الانمي
<span style=" background-color:#CCFFCC;">السلام عليكم
هلا وغلا باحلا الزوار
نورتونا وشزفتونا بحضوركم
ويشرفني اكثر ان تسجلو في منتدانا الغالي
ملاحظه المنتدى نشط أساسا </span>
مملكة آميرآت الانمي
<span style=" background-color:#CCFFCC;">السلام عليكم
هلا وغلا باحلا الزوار
نورتونا وشزفتونا بحضوركم
ويشرفني اكثر ان تسجلو في منتدانا الغالي
ملاحظه المنتدى نشط أساسا </span>
مملكة آميرآت الانمي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصور ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ تــنـــــويـــــه آخـــيــــــر ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  BWUpExالتسجيلدخول
آهلـــــــآ وسهلا بكم يا حلوات تم اعادة فتح المنتدى وتغير الاسم من بنات كول الى مملكة اميرات الانمي  .. عالم للمبدعات

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ تــنـــــويـــــه آخـــيــــــر ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

كاتب الموضوعرسالة
salma hamdy
موؤسسهة آلمَّنتدى
salma hamdy

تقيمآتيّْ : 0

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ تــنـــــويـــــه آخـــيــــــر ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  Empty
مُساهمةموضوع: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ تــنـــــويـــــه آخـــيــــــر ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥     ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ تــنـــــويـــــه آخـــيــــــر ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  Emptyالأربعاء مايو 14, 2014 8:38 pm

♣ انا مش "ملاك" ولا معلقة جناحين انا بشر زى زيكم بغلط وبصلح غلط مفيش حد كامل ! .. هاتولى مرة قولت فيها انى ملاك ومش بغلط !!
♣ انا ناس بتيجى تشتمنى وعمرى ماغلط فيها ! .. والى بيشكر فيا ما بمدحش فى نفس زيادة بقوله يكرم اصلك انا زيك ويمكن اقل !!
♣ انا قولت مليون مرة انى مش شيخه ولا فقيهه ولا متدينة فوق الوصف !! انا "بشر" واقسم بالله يعنى بغلط انا بس بقولكم رأيى
♣ بنصح الى محتاج نصيحه مش عشان اقوله انى كاملة وملاك انا بقولك الصح الى المفروض يتعمل بغض النظر عن ايه هو !
♣ مش معقول حد هايجى يقوله ع غلط حتى لو انا بعمله هاقوله وماله كمل فيه براحتك انت شاطر !! انا لازم امنعك باى شكل !!
♣ انا بنصح اى حد مش عشان حاجة اكتر من انى ممكن اكون بعمل نفس الغلط او اى غلط تانى ونفسى ربنا يصلح حالى فممكن بدعوة منك يحصل !
♣ انا غيرت كتير من نفسى بمساعدة ربنا ليا وع قد مابقدر بحاول بوجود الناس الى بتحبنى ومش معنى كدة انى دلوقتى كاملة !
♣ انا بعافر بايديا وسنانى وان كان فى غلط واحد ملازمنى دايما ماتجيش عليا وتموتنى بيه وتسيب كل حاجة كويسة غيرتها !! ارحم عشان تترحم !
♣ انا بدعى ربنا انه يعينى انى اصلح من اى حاجة غلط لو كان فات اوانها انها تتصلح ولما حد بيجيلى فى اولها بيبقى لازم انى امنعه منها !
♣ مش عايزة حد يدخل جوه الدايرة ويتوه فيها وبعدين يقول يارتنى انا بساعده من الاول الى ممكن كنت فى وقت محتاجة انى حد يقولى كدة زيه !!
♣ والله العظيم مش بتمنى الشر لحد ولا برسم نفسى قدام حد كل واحد ادرى بنفسه وبيحاول يصلحها انت مش ربنا عشان تحاسبنى خليك فى حالك !
♣ الحاجة الى متعرفش اصل وحالى فيها بلاش تتدخل فيها وترمى كلمتين وتمشى كل واحد يوم الحساب هايقرأ كتابه بنفسه !
♣ زى ما بحترمك احترمنى وعمرى ما اتأخرت ع حد فى اى حاجة يطلبها منى يمكن دعوة واحدة منك تصلح اى ذنب عندى مش عارفه اتخلص منه
♣ انا صلحت كتير من نفسى ولسه فاضلى كتير وادينى بحاول بدل ما ترمى كلمة ملهاش لزمة ادعيلى دعوة تساعدنى اكتر !
♣ ربنا وحده عالم بالنوايا والى جوه الواحد ان كان مبسوط او سعيد او ندمان على اى حاجة عملها مش انت لانك عمرك ماهتفهم/ى !
♣ من فضلك ياريت تخليك/ى فى حالك والتزم/ى حدودك زى منا بتعامل معاك/ لان اى حاجة تانيه ملهاش عندى غير البلوك لاى شخص كان !
♣ وبصراحه انا فعلا قرفت من الاسك بالى فيه انا بحاول اتغير واغير واساعد يمكن ربنا يساعدنى ويشيل عنى والناس تفكيرها صفر !
♣ انا حقيقى اتخنقت ولو الاسك بتاعى خانقكم انا امشى افضل ليا من الطريقة العقيمة دى والناس المستفزة الجبانة دى .. ليه كدة؟؟ !!!
♣ ربنا يصلح حالك وحالى ويهدينى ويهديك ويساعد كل حد انه يخلص من الذنب الى تاعبه ويكون كويس اتمنى الخيرلغيرك بلاش تجرح فى الناس !
♣ اى تطاول تانى بأى شكل من الاشكال ببلوك من اى شخص كان مع احترامى لأى حد يعرفنى والناس المحترمة الى هنا
# انتهى ..
http://slma-12345-zr2.alamuntada.com/

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ تــنـــــويـــــه آخـــيــــــر ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
صفحة 1 من اصل 1